pondelok 16. mája 2016

Co je pod lavym rebrom

Bolieva vás pod pravým alebo ľavým rebrom ? Mávate horkú chuť v ústach? Na čo vás tým upozorňuje tráviaci systém? Pod ľavým rebrovým oblúkom, respektíve pod ľavou bránicou,.


Práve vážny úraz môže byť dokonca príčinou zlomeniny rebra , čo rovnako . Chcem sa spytat na nazor, co si myslite preco ma picha uz treti den pod lavym rebrom. Tetánia - bolesť pod rebrom 14. Bolesť pod ľavým rebrom až po kríže 8. Nepríjemná bolesť ľavého rebra 14.


Vieš, čo všetko signalizujú bolesti pod rebrami? Tak pod pravým ako aj pod ľavým rebrom sa nachádzajú životne dôležité. My vám aspoň napovieme, čo môže tento typ bolesti signalizovať. V tejto oblasti sa v brušnej dutine nachádza najmä slezina, a preto bolesť pod ľavým rebrom na tomto mieste často súvisí práve s ochoreniami sleziny.


Ako keby ma tam tlačilo, ťahalo a taktiež pod spodným ľavým. Doteraz ale nikto presne neurcil co mi sposobuje dane bolesti, kazdy len hada. Gastroenterolog ma posiela za neurologom, neurolog ma . Cítim tlak pod ľavým rebrom už dosť dlhší čas.


Všimol som si to hlavne. Myslím že ide o mechanický problém, len neviem čo s tým ďalej. Mám pri tom pocit, akoby som mala niekoho pod ľavým rebrom a ten niekto. Zatiaľ som schudla len kg (za deň), čo nie je ešte také strašné. Pichá vás pod pravým rebrom ? Pravdepodobne to bude žlčník.


Ak sú v ňom alebo v žlčových cestách kamienky, bránia odtoku žlče, a tým stúpa tlak,“ vraví . Prosim viete mi poradit co sa somnou deje ? Od včera mám krče do noch a pod ľavým rebrom Čo mám robiť? Ide o intenzívnu bolesť v oblasti brucha, spravidla pod pravým spodným rebrom , vyvolanou kŕčom bránice. Prečo sú tam pretiahnutím bolesť v bruchu počas.


Pichaním v boku trpia častejšie bežci. Sťažuje sa na bolestivých pocitov pod ľavým rebrom. Moja mamka už niekoľko rokov trpí nadmerným rihaním a bolesťou pod ľavým rebrom.


Už asi dva roky mám ten isty problém boli má pod ľavým rebom je to taka tupa bolesť ako by. Dobrý den už třetí den mě bolí pohled do boku co to. Miesto: pod ľavým rebrovým oblúkom s maxi- mom v zadnej axilárnej čiare.


Bolí to pod ľavým rebročo to môže byť? Doktor Igor Bukovský vie, čo je za tým! Neznáme bolesti v bruchu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky