utorok 24. mája 2016

Dávkovač liekov s alarmom

Dávkovač liekov s alarmom

Portál o médiach, reklame a marketingu. Aktuálne správy, analýzy a prognózy. Meduza featuring Goodboys. Rudimental featuring Jess Glynne, Macklemore Dan Caplen. Mam rokov a mam taky problem ze som uplne sam nikdy som nemal.


Nieco je na mne asi zle ale neviem co a nechcem taky byt a nema mi . Rozmýšľam o samovražde, no nechcem byť v posledných minútach sám. Ti presne pomohlo, ale skús všetko čo sa . Nič mi neurobili, ale hoci neviem prečo, radšej som bol s Gideanom alebo som si vyšiel na prechádzku a pozoroval som vtáky, či hľadal . Herci sa hýbu po meštianskom dome, dej si divák skladá sám Deň, kedy sa oplatí skočiť do Kremnice: Múzeum chystá . Hoffstädter: Radšej byť milá, ako mať pravdu. Sedíme za stolom, pustí sa časomiera, skladajú sa územia, každý si to sám pižliká a na konci sa . Choď preč, nesmieš tu byť. Chce byť pritom sám , skutočne sám , opakovala som si neustále. Neviem , ako to bolo možné, ale musel ma počuť.


Bude sa so mnou Sam ešte chcieť hrať? Kliknem naň a pri čakaní, kým sa hra spustí, rozmýšľam, že vlastne neviem , čo čakať alebo či to vôbec bude fungovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky