štvrtok 10. januára 2019

Kedy som otehotnela kalkulacka

Presná tehotenská kalkulačka podľa dátumu menštruácie a dĺžky cyklu. Vypočítaj si, kedy si otehotnela , termín pôrodu, v ktorom si týždni a . Stačí dátum poslednej menštruácie a naša tehotenská kalkulačka ho vypočíta! Tehotenská kalkulačka : Výpočet týždňa tehotenstva a termínu pôrodu. Ak sa vám napriek opakovaným pokusom nedarí otehotnieť , . Kedy máte plodné dni, kedy ovuláciu, kedy bude termín vášho pôrodu.


Ak máte problém zapamätať si očakávaný dátum vášho pôrodu, nebaví vás počítanie na prstoch rúk i nôh, ste na správnom mieste. Naša kalkulačka pôrodu. Kalkulačka zobrazí pravdepodobný dátum narodenia vášho bábätka.


OTÁZKA TÝŽDŇA Som šesť mesiacov po pôrode a ešte som nedostala . Podla tejto kalkulacky som v piatom tyzdni. Ja ako ratam tak ratam som v tretom - ako to teda je? Jedného večera mi bolo naozaj príšerne zle, nevládala som sa ani pohnúť, môj teraz už . Objevil se vám na těhotenském testu pozitivní výsledek? Pak by vás asi zajímalo, kdy jste otěhotněla. Připravili jsme pro vás kalkulačku , která vám pomůže . SK Len pobláznenie či osudová žena?


SK Stratil som mamu, a teraz sa to isté deje mojej žene? Pre takýto výpočet môžete použiť aj tehotenskú kalkulačku tu. Pozitívny tehotenský test, som naozaj tehotná: Čo všetko ma teraz čaká? V naší těhotenské kalkulačce si můžete spočítat týden těhotenství, trimestr, předpokládaný termín porodu, počet dní do termínu porodu a odhad váhy a délky. V našej tehotenskej kalkulačke si ľahko spočítate dátum pôrodu.


Stačí zadať prvý deň poslednej menštruácie. Vaše tehotenstvo je potvrdené. Prežívate práve, ako sa hovorí, najkrajšie obdobie v živote ženy (a niekedy aj najťažšie) a chcete vedieť, čo práve váš malý. V pamäti Preložiť túto stránku Získejte informace tvořené odboníky z ÚPMD o vývoji plodu, těhotenských změnách a jedinečné ilustrace plodu v daném týdnu.


Zaregistrujte se na Babyweb. Chýba: som Dĺžka trvania tehotenstva a výpočet pôrodu. Základom pre výpočet štádia tehotenstva je prvý deň poslednej menštruácie alebo dĺžka tehotenstva zistená pri ultrazvukovom vyšetrení v 13. Toto ti nikdo přesně neřekne, jestli jsi otěhotněla tehdy nebo tehdy. Těhotenská kalkulačka už rozebírají maminky na webu eMimino.


Ono je to asi jedno, mne sa vsetky kalkulacky a doktori a utz zhodli ze porodim 10. Kúpte si tričko Otehotnela som na TehotenskaKalkulacka. Crazy about TehotenskaKalkulacka.


V súvislosti s plodnými dňami som narazil na zaujímavý fenomén a síce, že ak sa. Prvou je kalkulačka či tabuľka, oboje je založené na výpočte. Naše kalkulačka propočítá, jestli patříte mezi ně.


Snažíte sa otehotnieť a nedarí sa vám? Alebo práve naopak a tehotenstva sa obávate, lebo dieťatko ešte neplánujete?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky