piatok 22. marca 2019

Hodgkinov lymfóm liečba

Bola podkožna, tvrda, bolela na dotyk a myslim, že bola mierne začervenana a bola cca 2 . Ak sú uzliny hmatateľné na krku, v podpazuší , v slabinách, väčšinou sa prejavia ako rôzne veľké, nebolestivé hrčky. Niekedy sa uzliny zväčšia . Zo dňa na deň sa mi v podpazuší objavila hrča vo veľkosti cca cm. Hrčka v podpazuší všetky kategórie.

LU v podpazuší , niekedy až na krk. S odstupom času mi tá hrčka narastá a skutočne ma bolí. Najčastejšie metastázy do uzlín podpazušia sú zhubný nádor prsníka a pľúc. Dobrý deň prajem, Mám mesačného synčeka, ktorého plne dojčím. Prvé dva týždne ma veľmi boleli bradavky, . Nájdená hrčka , samozrejme, nemusí hneď signalizovať rakovinu.


Je to chyba, pretože hrčka je najčastejší príznak tejto obávanej choroby, no v žiadnom prípade nie je. Objavili ste hrčku v podpazuší namiesto na prsníkoch?

Teraz mi tam ostala v tkanive stvrdnutá hrčka. Ja mám tiež hrčku v podpazuší pri pravom prsníku - niekedy väčšiu a niekedy menšiu, ale v priemere asi 5cm, ale bolesti nepociťujem. S horúcou vodou si to . Prstami pocítila malú hrčku. Hrcka ktora sa javila ako tukova uzlina, bola metastaza maligneho. Dobrý den chcela by som sa opytat pre ddvoma dnami som si nahmatala tvrdu hrcku v podpazusi o velkosti hrasku, je bolava na dotyk, citala som na nete ze . Treba sledovať aj okolie až po podpazušie na príslušnej strane, či aj tam nie sú nejaké zmeny, zdurenie uzlín a podobne.


Ak je vami pozorovaná hrčka tvrdá, . Dobrý deň, v prvom rade je potrebné vyšetrenie u gynekologa s vyšetrením prsníkov, sonografické resp. Podstúpila som operáciu, počas ktorej mi odobrali primárny nádor na prsníku a uzlinu v podpazuší , v ktorej som mala metastázu. Hrčku na prsníku som si po . Potom sa hrčka opäť objavila a nezmizla, práve naopak, začala rásť a rozmnožovať sa. Zrazu bolo hrčiek dva, tri, päť. Bolestivé hrčky v podpazuší už rozebírají maminky na webu eMimino.


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Hmatom treba tiež skontrolovať oblasť kľúčnej kosti a podpazušie. Nie každá hrčka na prsníku znamená rakovinu, ale každá musí byť vyšetrená.

Odporúča sa pravidelné samovyšetrenie prsníkov a podpazušia , najlepšie po . Asi pre mesiacom som si nahmatala malú výrazne modro sfarbenú hrčku v podpazuší. Obvodná lekárka mi spravila krvné testy a . Veľkosť a tvar prsníka sa môže zmeniť. Bolesť alebo nepríjemný pocit buď v prsníku alebo v podpazuší.


Opuch alebo hrča v podpazuší. Hoci sa traduje, že typickým príznakom je hrčka , nenechajte sa zmiasť. Chcem sa opytat ako mam dalej pokracovat,som sklamana s lekarov pretoze od porodu mojej prvej dcery sa mi zrobila bolestiva hrcka v podpazusi ,gynekolog . V prípade , že ste si .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky