štvrtok 15. decembra 2016

Lieky ma nebavia

Med z manuky nie je liek , ale vďaka svojim výnimočným vlastnostiam má všetky predpoklady na to, aby napomáhal vášmu zdraviu. Rýchle dodanie, komunikacia obchodu maximálna . Unikátny med z Nového Zélandu, ktorý obsahuje výnimočnú antibakteriálnu látku , ktorá sa nevyskytuje v tak významných množstvách v . Zamrzí, keď sa vráti v takomto stave pri službe expres kuriér slovenskej pošty s finálnym postojom, že je to naša chyba. Taktiež o pocite, že pre tento svet robíme niečo, čo má zmysel. Med nám už pri rôznych zdravotných ťažkostiach pomohol a riadime sa heslom „ lieky ma nebavia “ no s vedomím, že antibakteriálny účinok antibiotík ako je . Aj teraz tento stav u mňa trvá už dva-tri dni a vôbec ma to neteší. Dnes, keby som nebrala lieky , tak poviem, že som zdravá.


Už zo dva tri roky sa mi stupňuje pocit. Nič ma nebaví úplne som stratila všetky emócie, neviem sa pre nič nadchnúť. Baví ma veľa vecí snažím . Ja na interné a Silvia na pľúcne. Tri roky som robil lekára. Naopak, veľmi ma to bavilo, ale potreboval som sa postarať o rodinu.


V detstve ma čítanie až tak nebavilo. Knihy, ktoré mali byť pre mňa určené, ma nenadchli a doslova som ich čítal nasilu. Automat má podľa slov Dr. Max tvoriť iba doplnkovú úlohy k ich aktuálnym.


Bolo to sice v kratkosti,ale zaujali ma tie lieky. Nemam na nic chut, nic ma nebavi. Pritom uzivam lieky , ale mam toho naozaj vela, tak nestacia asi zaberat. Okrem toho som si nasla pred skuskovym priatela.


Mile mamicky a slecny, dlhsi cas, presnejsie odkedy beriem lieky , nic sa mi nechce, nic ma nebavi a trpim na psychicku bolest. Tak som začala brať lieky na spanie. Som človek, ktorý sa odjakživa bráni užívaniu liekov. Nebavili ma ľudia, ktorých som mala rada.


Viewegh: Banálne romány o láske ma už nebavia. Beriem aj geratamy, teda lieky , ktoré berú ľudia s Alzheimerom, na podporu mozgovej . Aké predmety vás v škole nebavili ? Inovatívne lieky posúvajú hranice možností boja s chorobami. Trpím depresiou, už som vyhľadala aj pomoc psychiatra.


Nemám sa však s kým poradiť ako ďalej. Lieky ma troška upokojili. Pomohli jej lekári aj lieky , ktoré berie stále.


Zo začiatku, asi pred desiatimi rokmi, som brala lieky , ktoré ma oblbovali, to mi . Nie ze by som tuzila po tom cpat do seba non-stop lieky s velkym. Mňa to nikdy príliš nebavilo , doteraz som na túto činnosť asi trochu lenivá, ale nič. Homeopatické lieky na podporu rastu sú individuálne, preto musím dieťa vidieť a až.


Muze uzivat Hekla Lava i kdyz ma leky na stitnou zlazu? Už ma pomaly nebavilo ustavične kuť plány. Myslím, že ošetrovatelia sú v takýto čas na pochôdzke u pacientov, rozdeľujú raňajky a podávajú lieky.


Potrebujem liek (Roman Kulich)20. Hm, takého bezpriamorečové úvahové články ma nebavia , takže ich nemôžem skomentovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky