pondelok 11. júna 2018

Kedy mozem otehotniet po cisarskom reze

Koľko treba počkať, aby to bolo bezpečné? Cisársky rez je dnes síce bežným spôsobom pôrodu a žiaľ, neraz aj samotnými ženami . Vaša otázka: Pred rokom som porodila dieťa cisárskym rezom. Môžem už znovu uvažovať o ďalšom tehotenstve? Bude opäť nutný cisársky rez . Baby som po CR,maly ma mesiacov,a dnes som si robila test ktory vysiel pozitivne.


Viem ze som v tom,presne tie iste priznaky som mala aj pri malom,a teraz . Chcela by som vedieť, kedy môzem najskôr otehotnieť vzhľadom na spomínaný cisársky rez? Potom vás bude zaujímať téma . Mnoho žien po cisárskom reze premýšľa o opätovnom tehotenstve. Kedy môžem otehotnieť po cisárskom reze bez zdravotného rizika?


Mne odporucil po prvom cisarskom lekar pockat s otehotnenim aspon rok a pol. Alebo už máte určený dátum cisárskeho rezu kvôli možným komplikáciám? Výnimkou je situácia, kedy žena otehotnie krátky čas po predchádzajúcej sekcii,. Otehotnenie po cisárskom reze. Už je na svete, ale rodila som sekciou.


Je dôležité si uvedomiť, že aj počas dojčenia môže žena otehotnieť. Riziko komplikácii sa zvyšuje, ak žena po cisárskom reze otehotnie v krátkej dobe. Môže sa stať, že má dieťa narodené cisárskym rezom sklon k problémom s dýchaním, alebo môže byť náchylnejšie na infekciu dýchacích ciest. Poznám však veľa žien, ktoré otehotneli aj po cisárskom reze a nemali. O cisárskom reze koluje stále mnoho mylných a zavádzajúcich informácií.


Dobrý deň, ak prvé tehotenstvo bolo ukončené cisárskym rezom , vždy . Tvrdenie, že počas dojčenia nemôžete otehotnieť , nie je pravdivé. Vše v pohodě ani se nad tím celé těhu nikdo nepozastavil, nebylo ani proč, byla jsem bez komplikací:o). VBAC - vaginálnemu pôrodu po cisárskom reze na. Chvíľu nato zahlásila PA, že ak potrebujem, tak môžem už tlačiť. Aj o tom sa diskutuje na Modrom koníku.


Prečítaj si skúsenosti a . Fúha, aj takéto niečo sa môže stať po cisárskom reze. Keď som otehotnela prvýkrát, ponúkli mi možnosť cisárskeho rezu , hneď som ho . Som po treťom cisárskom reze a lekári mi odporučili sterilizáciu. Dopĺňam, že otehotnieť je možné aj počas úplného kojenia a dokonca aj v šestonedelí. Ale to, na čo Vám môžem odpovedať, je to, že žiadna antikoncepcia . Rovnakú bolesť môže mamička prežívať aj po cisárskom reze.


Napriek tomu, že šance otehotnieť počas šestonedelia sú veľmi malé, . Ako sa pripraviť pred pôrodom cisárskym rezom. Väčšinu žien chystajúcich sa otehotnieť , tehotných a po pôrode, veľmi zaujíma otázka estetiky vlastného tela. Jediné čo vám môžem poradiť, snažte sa byť čo najpokojnejšia, .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky