pondelok 22. mája 2017

Bolestive hrcky pod pazuchou

Bolestive hrcky pod pazuchou

Maminky nestretli ste sa s tym niekedy? Včera večer som si všimla, že ma iečo pobolieva pod pazuchou a kukám sa, že tam mám malú hrčku. Mohlo kojenie spôsobiť hrčku pod pazuchou ? Hrčka v podpazuší v 30. Moje hrčky bývajú veľmi bolestivé , nie len na dotyk, ale aj pri pohyberúk. Tiez mam podobne problemy s bolestivymi hrckami pod pazuchami.


Uzliny nebývajú bolestivé a väčšinu z nich si nedokážete nahmatať. Príčin zväčšenia hrčky pod pazuchou je viacero. Najdôležitejšie je vylúčiť metastázu zhubného ochorenia, ktorá sa môže prejaviť zväčšením . Najskôr pri objavení hrčky sa zastavme, prehmatajme útvar a. Ahojte, od vcera mam pod pazuchou bolestivu malu hrcku , boli pri dotyku, co by to podla vas mohlo byt? Rôzne oblasti tela si všímame a keď sa objaví niečo neznáme, napr. Uzliny napadnuté infekciou sú mäkké, bolestivé na tlak a voľne . Hmatateľná, zväčšená uzlina napríklad v oblasti krku, pazuchy či slabín je najčastejším príznakom lymfómu.


Nájdená hrčka , samozrejme . Bolestivý zápal v oblasti pazúch, slabín, vonkajších pohlavných orgánov či pod prsiami môže byť prejavom ochorenia hidradenitída. Uzlina odrazu navrie, je bolestivá a citlivá, na rozdiel od veľkých, tvrdých,. Našla som si hrčku pod pazuchou , ked sa jej dotknem tak ma to bolí.


Bolestivé zväčšenie uzliny je skôr infekčného pôvodu, u nebolestivého. Bolestivé lymfatické uzliny patri medzi príznaky Kardiovaskulárneho a lymfatického. Dobry den, Mam na Vas dotaz ohladom hrcky pod pazuchou. Bola som na usg prsnikov pred rokom v january. Pred týždňom som si všimla pod pazuchou malú, na dotyk bolestivú hrčku.


Keď som ešte mala bolestivé bradavky niekedy som pociťovala pri . Prstami pocítila malú hrčku. Nemyslela hneď na najhoršie, ale šla za svojím lekárom, ktorý ju najprv upokojil, že zrejme ide o zväčšenú uzlinu, . Mam hrcku pod pazuchou je nebolestiva tuha bojím sa ci nejde o rakovinu ale. Je to bolestivé , alebo nebolestivé a pohybujúce sa, mäkké ? Ja mám tiež hrčku v podpazuší pri pravom prsníku - niekedy väčšiu a niekedy.


Ba nevie mojmu priatelovi vyliecit (asi vredy) pod pazuchami. Tieto cysty môžu byť veľmi bolestivé na dotyk a môžu pretrvávať po . Dobrý deň Chcel by som sa opýtať už asi pol roka mám viditeľné žilky pod pazuchami. Je to dosť bolestivé , žily smerujú popod ruky smerom k hrudníku a nadol k. Asi pred tydnem se mi zvetsila uzlina v levem podpazi,neni nijak bolestiva. Takéto miesto je opuchnuté, začervenané a poriadne bolestivé.


V mieste zápalu môže v priebehu pár dní vzniknúť aj hnisavé ložisko. Metastatické uzliny rakoviny sú často tvrdé, neusporiadané, nepohyblivé, pretože sú fixované do okolitých tkanív.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky