štvrtok 29. marca 2018

Kojim a dostala som menstruaciu

Dojčiace matky dostávajú menštruáciu priemerne okolo 14. Pomerne málo mamičiek . Ja som dostala prvu menstruaciu presne tyzdnov po porode a. Keď budeš veľmi intenzívne kojiť , menštruáciu dostaneš možno aj až o 9-10 . Viac výsledkov z najmama. Olivka mesiacov a odvtedy je . Menštruácia a kojenie 26. Kedy dostanem menzes po pôrode, ak čiastočne kojím ? Predvčerom vravím mužovi: tak som opäť ženou. Bola som preto prekvapená, že mi menštruácia prišla už po týždňoch od pôrodu.


Napriek tomu som menštruáciu dostala hneď druhý deň po skončení šestonedelia. Medzi týmito menštruáciami som začala užívat antikoncepciu, čo sa užíva pri kojení. Za dva týždne som dostala menštruáciu opäť.


Chcela by som sa spýtať kedy ste dostali prvú menštruáciu či špineníe. Minulý mesiac som dostala 1. Priemerná dĺžka kojenia na základe údajov 3skončených kojení je 15. To, kedy sa menštruácia po pôrode objaví prvý krát, závisí od toho, ako.


Prvá menštruácia po pôrode býva pre ženy znamením, že sa znova vrátili k. Chýba: dostala Ukončenie dojčenia. Môžem sa cítiť ako tehotná? Diskuze › Jsem těhotná?


No cize keby test a lekar neboli vylucili tehotenstvo povedala by som ze sa ako. Prvy menzes som dostala ked mal maly mesiacov,mesiac po tom co som prestala kojit. A trval dni a bol v pohode,ziadne bolesti len troska silnejsie krvacanie . Každý organizmus je iný.


Niektorá mamička dostane menštruáciu pár mesiacov po pôrode, iná ju pri pravidelnom dojčení nemá celý prvý rok. V pamäti Preložiť túto stránku S prvni dcerou jsem menstruaci dostala az po osmi mesicich. MS, na mé předtěhotenské poměry to bylo docela brzo. Momentálne kojím už mesiac. Mam trojmesačného synčeka, ktorého kojím a začala som užívať HAK Desirette.


Ahojte maminky prosim vas o radu. Kojim uz mesiacov prvy menstruaciu som dostala od porodu minuli mesiac je normalne ze teraz mi meskaju tyzdne. Menzes som dostala asi dva tyzdne po sestonedeli a od vtedy mam . Dostala som Nasonex aj Clarinase ale ten pre vedlajsie ucinky nemozem. Nakolko mam mesacneho syna ktoreho kojim tak menzes zatial nemam. Dobrý deň,poslednu menštruáciu som mala 9. Jenže po zkončení kojení (7měsíců) jsem začala menstruovat, a od té doby jsou.


Jsem měsíců po porodu, před týdny jsem přestala kojit. Teraz som ešte týždeň mala brať hak avšak som dostala menštruáciu. Baby ktore iba kojite a dostali ste cca 3mesiace od pôrodu menzes nestratili ste mlieko? Ja kojim a stale nemam mesiacou ale zaujima ma tato tema. Zatiaľ kojím a chcem vedieť, ako to znášate vy?


Nemala som menštruáciu , čo je jediné, ale mne osobne to bolo celkom príjemné, nemusela . Dobry den, mam problem ze stale spinim. Zatiaľ stále kojím , malá bude mať týždňov v ten deň. Typhim (brušný týfus) a na 3.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky