pondelok 19. marca 2018

Menštruácia po cisárskom reze

Prvá menštruácia po pôrode býva pre ženy znamením, že sa znova vrátili k svojej „ženskosti“, ak sa to tak dá povedať. Som týždeň po cisárskom reze. Cisársky rez mi bol spravený z dôvodu nepravidelného bitia srdiečka môjho syna.


Po pôrode som normálne krvácala 5 . Od vtedy mám každý mesiac, ale raz príde koncom . Menzes po cisárskom pôrode 11.

Krvácanie po cisárskom reze 18. Opakovane silná menštruácia 15. Aký menzes ste mali po šestonedelí? Kým jedna žena má počas dojčenia „dovolenku“ aj vyše roka, inej sa skráti čas slobody hoci aj pri plnom dojčení len na týždňov po pôrode. Menštruácia po pôrode u každej z nás nastupuje inak.


A teraz tri mesiace po pôrode som dostala menštruáciu ,mám ju už . U dojčiacich mamičiek môže menštruácia prísť už za . Vzhľadom k tomu, že narastá počet žien, ktoré rodia operačne - cisárskym rezom , je nutné tejto téme venovať čoraz väčšiu pozornosť. Jedna z mnohých vecí, ktoré sa budú po pôrode obnovovať je aj návrat menštruácie.

Spôsob, akým dojčíte svoje novorodeniatko bude mať vplyv na čas. Tak ako je každá žena iná, tak sa aj menštruácia po pôrode u každej ženy dostavuje rôzne. Pred týždňami som podstúpila akútny cisársky rez v 33tt z dôvodu odlucovania. Mne sa podarilo otehotnieť mesiace po narodení synčeka.


Matky, ktoré rodili cisárskym rezom a dojčili krátkodobo zažívali až trojnásobne častejšie pretrvávajúce bolesti, oproti matkám, ktoré po cisárskom reze dojčili . Existuje názor, že po cisárskej menštruácii sa nemusí začať vôbec. Sú tieto obavy oprávnené a kedy začína menštruácia po cisárskom reze ? Pod jazvou po cisárskom reze som si nahmatala hrčku, tu vo vašej diskusii ste mi povedali. Klinickými prejavmi je nepravidelná menštruácia , znížená intenzita . Dobry den,chcela by som poprosit o radu dostala som menzes po tyzdni po porode trva mi 5den co som bezne den uz ani nic nemala a . S týmto problémom bojujú aj mamičky po cisárskom reze , lebo.


Po deviatich mesiacoch úľavy od menštruácie sa krvácanie objaví znova. Načasovanie nástupu menštruácie po operačnom pôrode závisí. Po vykonaní cisárskeho rezu sa jeho koncentrácia znižuje, . Obnovenie menštruačného cyklu po cisárskom reze má svoje vlastné charakteristiky. Vďaka Vám máme dve krásne detičky a preto sa na Vás obraciam s ďalším problémom, ktorý nastúpil po druhom pôrode cisárskym rezom. Kedy začnú menštruácie po chirurgickej práci a ako ich odlíšiť od.


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Dobrý deň, chcela by som sa spýtať na menzes po pôrode, respektíve po kojení.

Pri druhom dieťati, ktoré som porodila cisárskym rezom som . Som po treťom cisárskom reze a lekári mi odporučili sterilizáciu. Môj problém spočíva v tom, že počas kojenia nemám menštruáciu , takže . Tehotenstvo prináša mnohé telesné zmeny a veľká väčšina z nich je normálna a nepredstavuje žiadne riziko pre matku a dieťa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky