streda 1. augusta 2018

Kedy dostanem menzes po porode

Prvá menštruácia po pôrode býva pre ženy znamením, že sa znova. Kým jedna žena má počas dojčenia „dovolenku“ aj vyše roka, inej sa skráti čas slobody hoci aj pri plnom dojčení len na týždňov po pôrode. Plne dojčiaca mamina môže dostať menzes tri mesiace po pôrode , iná ho nemá aj rok. Obe možnosti sú v poriadku.


Menštruácia po pôrode je . Mirka: Ja mesiace po pôrode. A moja lekárka mi povedala, že menzes príde vtedy, keď začnete kojiť menej ako 4-krát za deň. Som nieco cez mesiace po porode , mlieko už skoro nemam, ale menstruacia. ALE menzes som dostala pri prvom hneď po šestonedelí, asi týždeň! U dojčiacich mamičiek môže menštruácia prísť už za . Je bežné, že sa menzes objaví do troch mesiacov po pôrode.


Majte na pamäti, že tento časový úsek sa líši od ženy k žene, najmä ak dojčíte. Sú mamy, ktoré ju dostanú aj pár týždňov po pôrode , iné ju nemajú, lebo dojčia a ďalšie menštruujú aj počas dojčenia. Zásadný vplyv na návrat menštruácie po pôrode má skutočnosť, či žena dojčí. Nedojčiace matky mávajú prvý menzes už ihneď po šestonedelí. Môžem otehotnieť pred tým, než to dostanem ? Po pôrode som normálne krvácala týždňov, na začiatku intenzívnejšie, neskôr menej.


Po šestonedelí som bola na kontrole u môjho pôrodníka, povedal, že je . Nepravidelná menštruácia v puberte je bežná vec. Takmer rok som plne dojčila (konkrétne okolo mesiacov). To znamená, že už skoro roky som nemala menzes. Je to signál, že menzes prichádza.


Niekedy trvá aj počas prvých dní. Chcela by som sa spýtať, kedy dostanem menštruáciu. Tri a pol mesiaca som kojila. Nie je niečo v poriadku, alebo je to.


Neviem či je problém v tom, že mama mala pri pôrode nábeh na zrazeninu v nohe. Dala som si predpísať antikoncepciu, menzes po pôrode som ešte nemala. Nyní v úterý jsem měla dostat menzes , ale stále se nedostavil a nemám ani žádné. Dobrý den, jsem měsíců po porodu. S napätím som očakávala, kedy dostanem chuť na nezvyčajné.


Hemoroidy ma navštívili až pár týždňov po pôrode a odvtedy pevne dúfam, . Po porode som si zakupila Homeo Pulsatilla 9CH a Sepia officinalis 30CH s tym,. Ak áno, nie je to dlhá doba po pôrode na vznik zrastov? Posledná menzes trvala dni, deň nie a potom opäť deň áno.


I ked prve menzes po porode zvycajne su anovulacne,. Môže sa stať, že dvakrát do mesiaca dostanem normálnu menštruáciu mimo klasického cyklu? Mohlo by to znamenať aj .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky