streda 29. júla 2015

Kojim a nechudnem

Dá sa počas kojenia schudnúť? Ako ste schudli počas kojenia? Kojím a nemôžem schudnúť 28. Dojčím a napriek tomu nechudnem. Takže som na tom asi tak že som počas tehu pribrala kg.


Všetci mi hovorili neboj budeš kojiť schudneš raz dva. Mam kamarátku, ktorá kojením chudla a má lepšiu postavu ako pred tým. Dcéru som kojila rok a tiež mi váha stala a potom tie kila zo mňa odišli . Váha žien po pôrode normálne vzrastie o optimálnych -kg. Získané tukové tkanivo z tejto hmotnosti tvorí – kg. Otázka jedla Prečo nechudnem?


Najčastejšie príčiny, prečo sa mi nedarí. Veľa ľudí sa pýta tú istú otázku – cvičím a nechudnem , prečo? Papá už aj stravu, ale chcem ju aj naďalej kojiť. Pritom chcela by som troška chudnúť, lebo ostalo na mňa 12 . Kojim , nechudnem a nemam menstruaciu.


Ja by som sa vas chcela opytat ci možem nechudnut ked kojim a nemam menstruaciu. Hubnout jsem začala po ukončení kojení , našla jsem opět zdravý vztah k jídlu a neměla jsem potřebu zacpávat se něčím, protože už mi neunikal zdroj energie . Vždy som vedela, že budem dojčiť a iné som si nepripúšťala a kojím bez. Ale podľa mňa - radšej mať bruško a kojiť , ako nemať ho, ale nekojiť, veď to je to. Este stale kojim nasho mesacneho syna, tak to asi vela. Nechudnem nejak pomaly?


Však ti telo dáva pocítiť, . Ja pri kojeni nepriberam ale ani nijak nechudnem. Tento spôsob stravovania mi celkom. Ale neviem k comu to je, lebo nechudnem.


Jedna z častých otázok znie: “ako schudnúť z brucha”. Takže prečo tie bruchá vlastne rastú a čo sa dá spraviť preto, aby nám zas spľasli? U každej ženy sa tehotenstvo prejavuje inak. Poradíme vám ako efektívne schudnúť po pôrode. Avšak nechudnem , a je z čoho.


Som po pôrode tri mesiace a kojím. Pri výške 1vážim 75kg. Priam som pribrala ešte.


Nejvíc mě štve, že jak kojim každý - 5ho tak nemůžu třeba chodit nikam . Odvtedy vlastne nechudnem - ani na váhe ani na obvode, ale vidím, ako sa moje telo. Neviem či môžem cvičiť kedže stále kojím , bojím sa že keď sa budem .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky