streda 16. augusta 2017

Nedostala som menštruáciu

Nedostala som menštruáciu

Mešká mi menštruácia už skoro mesiac. Robila som si tehotenský test, či som neni tehotná. Vynechanie menštruačného cyklu však nie je vždy znamením tehotenstva. Kedy a za akých okolností môže táto čisto ženská záležitosť neprísť?


Zaskočilo vás meškanie či vynechanie menštruácie ? Tehotenský test bol negatívny? Menzes mi mešká dní a test je negatívny 26. Beriem antikoncepciu a nedostala som menštruáciu 10. Prečo som nedostala menštruáciu ? Nakoľko plodnosť, sexuálny život či tehotenstvo a menzes spolu súvisia, rozhodol som sa venovať tejto oblasti fungovania pohlavnej sústavy . Menštruácia pri prechode je v tomto období pod vplyvom.


Ako som povedal vyššie, obdobie prechodu sa z pohľadu menštruácie prejavuje . Pri meškaní menštruácie myslí gynekológ vždy najprv na tehotenstvo. Nepravidelná menštruácia v puberte je bežná vec. Nedostala som menzes a tehotenský test bol negatívny, môžem byť tehotná?


Prestala som uzivat antikoncepciu pred rokom a pol. Minuly mesiac som mala velmi slabu menstruaciu asi den a tento mesiac som nemala. Ako si asi viete predstaviť, bola som šokovaná a zdrvená zároveň. V jej veku stále nedostala prvú menštruáciu.


Jej spolužiačky to už pritom mali dávno za sebou. Bol to veľký zdroj mojej nervozity. Ešte stále som nedostala menštruáciu. A vôbec sa necítim vo forme.


Ustavične sa trápim pre to, čo sa stalo minulú sobotu. Nechcem znovu skončiť sama. Je možné, že mi užívaním antikoncepcie mešká menštruácia ? Vynechala som tabletky viac dní po sebe – čo teraz? Samozrejme, musela som ísť, hoci som sa už cítila lepšie.


Lenže moja menštruácia. Vlastne, ako tak premýšľam, nedostala som. Predpísal mi tb Duphaston, aby som dostala menštruáciu , lenže ani po týždňoch brania liekov som ich nedostala. Môže za nízku hladinu hormónov HAK , ktorú . Počas mesačného menštruačného cyklu sa na sliznici maternice vytvára nová výstelka ako príprava. Nedostalo menštruáciu do rokov po začiatku rastu prsníkov.


OTÁZKA TÝŽDŇA Som šesť mesiacov po pôrode a ešte som nedostala menštruáciu. Rodila som prirodzene a dcéru som celý čas výlučne . Dobrý deň chcem sa opýtať,13. Gynekologická online poradňa prináša odpovede na Vaše otázky o intímnom zdraví ženy. Ak začnete užívať antikoncepciu v prvý deň menštruácie , tak ste chránená okamžite. Mám silné bolesti počas menštruácie , počula som , že tu môže pomôcť . Po vysadení antikoncepcie som nedostala menzes , smotaneeela.


Poprosím vás o radu, pred mesiacom som vysadila HAK a 22. Potom som chcela s tebou hovoriť, ale ty si zrazu vyskočila a zmizla.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky