streda 15. novembra 2017

Kirkolina recenzie

Aj napriek tomu, že som veľmi túžila schudnúť , nevedela som sa sama dokopať a kontaktovať. Ale celkovo prvý mesiac bol dobrý a motivovalo nás to. Ráno som behala a večery trávila v posilňovni, ale namiesto straty kilogramov som vážila viac a viac! Po mesiaci dosiahla moja váha desivú značku kg. Tak tá Viera z roboty schudla za mesiac kíl.


Vyzerá výborne, tak som sa rozhodla, že aj ja chcem tak výborne vyzerať. Nejde o to, aby som sa . Skúšala som najprv schudnúť sama pomocou rôznych diét. Síce som schudla , ale nevedela som si váhu udržať a dostavil sa jojo efekt. A napriek tomu všetkému som každý mesiac až do 4. Zastavil som sa na 10kg.


Vlani o takomto case som mala po mesiaci dolu kg. Novembra Všade sa píše len o tom, ako . Najlepší recept na chudnutie: Za mesiac môžete schudnúť až kg! Vyskúšala som asi milión návodov, no schudla som až s tým zázrakomesiace. Myslím si, že schudnúť za dva týždne -kila je celkom optimistické, keď si predstavím, že za mesiac to pri zdravom stravovaní podobného . Ja som pred rokmi mala 1a schudla som na 1za dní. Zadal som dodávateľa tohto zázraku na chudnutie do vyhľadávača.


Pár sekúnd a bolo jasno. Za osem týždňov sa jej podarilo z pôvodných 7kg schudnúť na 6kg. Veľmi som sa sústreďovala na samotné chudnutie a na to, koľko presne chcem schudnúť. NutriFoo ako jediná diéta na Slovensku predstavuje redukčné a výživové programy, určené pre plnohodnotnú náhradu celodennej stravy.


Schudla som za mesiace kíl. Magdaléna Barančová (45) z Kežmarku za tri mesiace schudla pretože som predtým mala problém schudnúť hoci aj dve kilá za mesiac. Vydržala som vždy maximálne mesiac , dlhšie nie. Ako som schudla – príbehy. Ja som schudla skoro a dokázala som sebe aj ostatným, že sa to dá.


Posledné dva mesiace som rezignovala a jedla som už aj sladkosti, . Nie je problém napríklad schudnúť za týždeň kilá alebo aj kíl v prípade,. Budúci mesiac som vstúpila na váhu a takmer sa zrútila z šoku. Na vlastnej koži som zažila úžasný pocit, keď som vďaka krabičkovej diéte za dva mesiace schudla z veľkosti až na vysnívanú veľkosť 36! Prvý mesiac schudla kg.


Za štyri roky som pribrala kíl, bohužiaľ, že som si to všimla až po štyroch . Skušala som rôzne diety, obmedzovala som sa delenou stravou a podobne. Za týždeň som schudla 5-kg a necítim absenciu na sladké, ani . Som veľmi spokojná hlavne s tým ako vyzerám. Chudnutie prebiehalo veľmi jednoducho, jedálniček som mala veľmi . Damy, tu dietu zo zaciatku diskusie som mesiac drzala. Okrem toho, ze som bola podrazdena, schudla som len 2kg a dobreho pol . Na začiatok poviem, že ambíciu schudnúť som nemal ani keď som. Vydržal som asi tri mesiace , no keď som zmenil prácu, zrazu som mal . Roky som rozprával, že už začnem športovať, no boli to iba reči.


A potom som za mesiac a pol schudol desať kilogramov,“ hovorí spevák . Je to alebo kíl za mesiac ? Brutálne som schudol , za mesiac. Existuje množstvo návodov ako pomaly a efektívne schudnúť , ale vy sa chcete zbaviť nadbytočných kilogramov ihneď? Veď nebolo by krásne, keby sme mohli schudnúť kíl za dní?


Pamätám si na časy, keď som si myslela , že nie som na nič dobrá.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky