streda 25. júla 2018

Odtiekla plodova voda

Do dvoch hodín od odtečenia vody by ste mali byť v pôrodnici - vychystať sa a ísť – ak vám plodová voda odtiekla v termíne pôrodu, teda od 38. Viac výsledkov z najmama. Odtiekla vám plodová voda? Ako ste zistili, že vám odtiekla plodová voda ? Odtečenie plodovej vody v týždni tehotenstva 30. Kedy vám odtiekla plodová voda?


Zaujimalo by ma komu odtiekla plodova voda este doma - na zaciatku kontrakcii a komu az v porodke, pripadne komu ju museli praskat? Odtok plodovej vody je jedným zo signálov začatia pôrodu. Plodová voda môže odtiecť niekoľko hodín pred pôrodom, niekedy však „praskne “ až pri dobre rozbehnutom pôrode, keď sa dieťatko už skutočne tlačí von. V mnohých filmoch sa bežne stáva, že tehotnej žene praskne plodová voda celkom nečakane niekde uprostred nákupu v nákupnom centre a potom už len . Alebo mi práve odtiekla plodová voda ? Sesternici zatiaľ nič nepoviem, chcem chvíľu počkať, zistiť, čo sa vlastne stalo.


Nič viac však necítim a hovorím si, že sa. Kontrakcie vás môžu prekvapiť aj bez toho, aby najprv odtiekla plodová voda. Zo začiatku bývajú nepravidelné, v dlhších časových intervaloch, . Asi mi práve odtiekla plodová voda ,“ oznámila som mu rozochvene. Dobre teda , nastúpte do džípu.


Odveziem vás rovno do nemocnice. Druhého apríla doma na ulici Högbergsgatan Karin odtiekla plodová voda. Vôbec to neprebiehalo ako po prvý raz. Vtedy šli Karin so Samim priskoro. Mojej sesternici Tameke odtiekla plodová voda a jej piate dieťa sa takmer narodilo priamo tam.


A na strýka Rudyho bol vydaný zatykač, takže policajti ho zobrali . Môj čas nadišiel v jedno chladné októbrové ráno, keď som vstala od raňajok a odtiekla mi plodová voda. Moni, tažko povedať, u mňa odtiekla plodová voda rýchlo, ale to asi . Pochopil som len, že jej odtiekla plodová voda , nepovedali mi viac, len že ocko má šup-šup pribehnúť. Bénavides vyskočil zo stoličky.


Každým dňom očávám pôrod ale bojím sa toho, že nepoznam kontrakcie a hlavne toho, že nezistím, že mi odtiekla plodová voda. Ako poznám že ide o plodovú . Ako som zvracala, odtiekla mi plodová voda , a potom už boli kontrakcie v podstate neustále. Potom sa tam zjavil lekár, bez mena, bez . Prasknutím vaku blán sa ohlasuje približne každý desiaty pôrod. K odtoku plodovej vody dochádza väčšinou bez akýchkoľvek predchádzajúcich symptómov. Prišla na tento svet nejako skoro – v 30.


No všetko mohlo byť inak, keby doktori urobili sekciu hneď v ten . Pôrodný plán Nemocnice Poprad a. Ak Vám odtiekla plodová voda alebo máte pocit odtoku plodovej vody, ale nie ste si istá, . Ak sa váš termín pôrodu už nezvratne blíži, určite ste sa už zamysleli nad tým, ako to bude prebiehať keď vám začne odtekať plodová voda. Ak by si náhodou mala pochybnosti o farbe či obsahu plodovej vody , určite sa obráť. Stihla sa ešte oholiť s pomocou zrkadielka umiestneného medzi . Bez plodovej vody ma nechali štyri dni.


Existujú len obmedzené skúsenosti s použitím Cervidilu, ak vám odtiekla plodová voda. Lekár alebo zdravotná sestra odstránia Cervidil, ak vám ho zaviedli v .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky