štvrtok 29. novembra 2018

Hrčka v podpazuší

Pod obidvoma rukami, rôzne veľké (5-20mm), ľahko hmatateľné a aj napohľad . Rôzne oblasti tela si všímame a keď sa objaví niečo neznáme, napr. Hrčka v podpazuší - skúsenosti. Ahojte vsetci potrebujem radu.


Mam rokov a dnes rano som sa zobudila na to ako ma boli podpazusie pravej ruky. A nahmatala som si tam .

Po vyšetrení mi lekár predpísal krém, zakázal používať dezodorant, nosiť tesné tričká a neholiť si podpazušie. Dobry den, Mam na Vas dotaz ohladom hrcky pod pazuchou. Moja mama bude mať rokov. Bola som na usg prsnikov pred rokom v january.


Zobudil som sa do krásneho dňa. Takým bol len dovtedy, kým som si v sprche nenahmatal hrčku v podpazuší. Nebola tam nikdy predtým!


Najskôr pri objavení hrčky sa zastavme, prehmatajme útvar a kontaktujme.

S odstupom času mi tá hrčka narastá a skutočne ma bolí. Najčastejšie metastázy do uzlín podpazušia sú zhubný nádor prsníka a pľúc. Dobrý deň prajem, Mám mesačného synčeka, ktorého plne dojčím. Prvé dva týždne ma veľmi boleli bradavky, . Nájdená hrčka , samozrejme, nemusí hneď signalizovať rakovinu. Je to chyba, pretože hrčka je najčastejší príznak tejto obávanej choroby, no v žiadnom prípade nie je.


Objavili ste hrčku v podpazuší namiesto na prsníkoch? Teraz mi tam ostala v tkanive stvrdnutá hrčka. Ja mám tiež hrčku v podpazuší pri pravom prsníku - niekedy väčšiu a niekedy menšiu, ale v priemere asi 5cm, ale bolesti nepociťujem.


S horúcou vodou si to . Prstami pocítila malú hrčku. Hrcka ktora sa javila ako tukova uzlina, bola metastaza maligneho. Dobrý den chcela by som sa opytat pre ddvoma dnami som si nahmatala tvrdu hrcku v podpazusi o velkosti hrasku, je bolava na dotyk, citala som na nete ze . Treba sledovať aj okolie až po podpazušie na príslušnej strane, či aj tam nie sú nejaké zmeny, zdurenie uzlín a podobne. Ak je vami pozorovaná hrčka tvrdá, . Dobrý deň, v prvom rade je potrebné vyšetrenie u gynekologa s vyšetrením prsníkov, sonografické resp.


Podstúpila som operáciu, počas ktorej mi odobrali primárny nádor na prsníku a uzlinu v podpazuší , v ktorej som mala metastázu. Hrčku na prsníku som si po .

Potom sa hrčka opäť objavila a nezmizla, práve naopak, začala rásť a rozmnožovať sa. Zrazu bolo hrčiek dva, tri, päť. Bolestivé hrčky v podpazuší už rozebírají maminky na webu eMimino.


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Hmatom treba tiež skontrolovať oblasť kľúčnej kosti a podpazušie. Nie každá hrčka na prsníku znamená rakovinu, ale každá musí byť vyšetrená. V prsníku sa dá nahmatať bolestivá hrčka , zvyčajne je celý prsník zapálený a. Odporúča sa pravidelné samovyšetrenie prsníkov a podpazušia , najlepšie po .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky