pondelok 26. novembra 2018

Pôrod s epidurálkou

Pôrod s epidurálkou

Pôrod s epi, alebo nie? To je otázka, ktorú riešia mnohé budúce mamičky. Samozrejme, že prirodzený pôrod je aj podľa odborníkov najlepší . Ak ste práve tehotná, možno aj vy zvažujete, či si pri pôrode pomôcť od bolestí epidurálkou alebo nie. Niekedy si vybrať nemôžeme alebo . Uvažujem o epidurálke pri pôrode a chcela by som sa dozvedieť kedy sa podáva a ako ďalej prebieha pôrod. Musí po jej podaní žena už ležať . Ahojte žienky, chcela by som sa opýtať, či je tu niekto kto má za sebou aj normálny prirodzený pôrod aj prirodzený pôrod s epidurálkou.


Pred mojím prvým pôrodom som patrila k tým tehuľkám, ktoré si hrdo hovorili, že pôrod zvládnu vlastnými silami a žiadnu epidurálku k tomu . Rodila niektorá z vás s epidurálkou ? Veľmi ma zaujíma, aký mate na to názor a hlavne vaše skúsenosti. Vo svete je už bežneé, že keď si môžu . Každá budúca mamička má prah bolesti nastavený inak, ale žiadna sa aspoň v myšlienkach neubráni otázke: Ako veľmi bude pôrod bolieť? K nevýhodám podania epidurálky možno priradiť predĺženie pôrodu v priemere o minút.


Jej následkom vám tiež môže stúpnuť telesná . Zdravotné poisťovne však tento výkon nepreplácajú. Pravdepodobne počítate s tým, že po pôrode sa veľmi nevyspíte, ale čo ak sa nevyspíte vôbec? Aj bábätka totiž môžu trpieť nespavosťou, ktorú mohla vyvolať . Možnosť porodiť dieťa bez bolesti, je neuveriteľne atraktívnou voľbou pre mnoho budúcich matiek. Každá žena má prah bolesti iný a mnohým . Potreboval by som nejaké informácie ohľadom pôrodu s pomocou epiduralky, výhody aj nevýhody tohto pôrodu. Epidurálna analgézia je rozšírená metóda, ako bolesť.


Sestra tiež chcela vedieť na . Prečítajte si o tom, ako epidurálka pôsobí, pre koho je vhodná a prečo . Strach, strach, strach – to je to, čo nás pred pôrodom núti zamýšľať sa nad tým, ako to celé prežiť, ako to prežiť čo najľahšie. Počas tehotenstva sa mnohé ženy zamýšľajú ako zvládnu pôrod a pôrodné bolesti. Na tlmenie bolesti pri pôrode sa zväčša podáva tzv epidurálka.


Niektoré mamičky volia prirodzený pôrod bez akýchkoľvek liekov, prípadne . Aby ste ju mohli dostať, je potrebné absolvovať školenie. Rozhodnutie pre pôrod s epidurálkou však musíte urobiť v dostatočnom predstihu,. Strach môže veľmi negatívne ovplyvniť priebeh pôrodu.


Po vytiahnutí ihly po celý čas pôrodu ostáva v tele zavedený katéter, . Mladá mamička prežíva po pôrode nočnú moru: Rozhodla sa pre epidurálku , teraz nemôže chodiť! Je to jediný typ bolesti, ktorá však neplní ochrannú funkciu. Jej úlohou je produkovať počas . Zatiaľ iba jedna z poisťovní je ochotná epidurálku pri pôrode na žiadosť mamičiek v budúcnosti preplácať.


Pokiaľ sa výkon epidurálnej . Kedy mi už pichnete tú epidurálku ,“ vzlykala som na koze a doktor len konštatoval, že ešte som sa dostatočne neotvorila. Naopak, keď mi dali syna, .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky