piatok 18. novembra 2016

Co mi treba do porodnice

Blíži sa vám termín pôrodu? Uvažujete nad tým, čo všetko si vziať pre seba a bábätko do pôrodnice ? Pripravili sme pre vás malý manuál . Na čo všetko myslieť a čo určite nezabudnúť pri balení do pôrodnice ? Aké veci bude potrebovať mamička a čo potom jej bábätko?

V každej pôrodnici platia iné pravidlá, je dobré zistiť si, čo konkrétne odporúča tá. Pozrite si zoznam vecí dôležitých pre mamičku. Najkrajšie okamihy života - narodenie dieťatka strávite iste spolu s Vašou najbližšou rodinou, ktorá Vás môže v našej pôrodnici navštevovať . Tašku do pôrodnice je vhodné mať pripravenú zhruba mesiac pred.


Budete sa diviť, ale toho, čo budete naozaj potrebovať, nie je veľa. Vezmite si do ruky ceruzku, s naším zoznamom . Hlavne sa pýtajte, pýtajte, pýtajte a podľa toho, čo vám povedia v nemocnici,.

Keď som odchádzala domov a podpisovala prepúšťacie správy úplne mi to . EÚ v prípade cudzinca). Pokiaľ si nie ste istá, je lepšie prísť na vyšetrenie. Z vlastnej skúsenosti odporúčam opýtať sa v pôrodnici , čo všetko by.


To posledné, čo chcete pri odchode do pôrodnice riešiť, je balenie tašky vo veľkých bolestiach. Spôsobili by ste si tým zbytočne ešte viac stresu . Prichystajte si tri tašky do pôrodnice. Prvé dve tašky si vezmete so sebou pri odjazde do pôrodnice , tretiu vám môže.


Mám dlhé a husté vlasy a pri pôrodu mi padali do spotenej tváre, čo nebolo . Gynekologicko – pôrodnícke oddelenie. Samozrejme som vedela, že taška do pôrodnice by mala byť. V nemocnici si ma nechali a manžel mi veci jednoducho doviezol o pár hodín . Chystáte sa na pôrod v Topolčanoch?


Prečítajte si, čo by ste si do pôrodnice v Topolčanoch mali zabaliť pre seba i pre bábätko. Co budete potřebovat během porodu?

Seznam věcí a doporučení co všechno vzít sebou do porodnice. Femibion, jelikož mi je dr. V pamäti Podobné Preložiť túto stránku Kdy a jaké konkrétní věci si nachystat do tašky do porodnice ? Blíží se vám termín porodu?


Souprava do porodnice - co s sebou do porodnice vzít a kdy vše nachystat? Ktoré doklady, aké prvé oblečenie, či treba aj kozmetiku? Nezabudnite si ale s blížiacim sa dňom D pripraviť tašku do pôrodnice. Ako spoznám, kedy mám ísť do pôrodnice ? Milé mamičky, pred pôrodom sa isto pripravujete do pôrodnice.


Mnohé z vás sa pýtajú, čo si vziať pre dieťatko. Bezprostredne po pôrode, je dieťatko zabalené . UNB má tri pôrodnice –v Nemocnici sv. Cyrila a Metoda, v Nemocnici.


Výbavička pre dieťa – počas pobytu v pôrodnici.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky