pondelok 28. novembra 2016

Hrčka pod pazuchou u žien

Pod ľavou pazuchou mám už roky lekármi sledovanú hrčku. U žien vo Vašom veku so zvýšeným rizikom vzniku zhubného nádoru v rodine . Hrčka pod pazuchou môže mať veľa pôvodcov, napríklad antiperspirant. Predtým , než si výrobok kúpite, prečítajte si, čo obsahuje. Veľmi časté hrčky sú „ lipómy “ – nezhubné nádory.


Ak sa u ženy v prsníku objaví podozrivá hrčka , lekár zvyčajne navrhne biopsiou. Mam rokov a dnes rano som sa zobudila na to ako ma boli podpazusie pravej ruky. A nahmatala som si tam hrcku, ktora na . Rozpoznajte signály v podpazuší: Znamenia, ktoré naznačujú. Rôzne oblasti tela si všímame a keď sa objaví niečo neznáme, napr. Hmatateľná, zväčšená uzlina napríklad v oblasti krku, pazuchy či slabín je.


Nájdená hrčka , samozrejme, nemusí hneď signalizovať rakovinu. Hrčku pod pazuchou , prípadne aj pod obidvomi naraz môže spôsobovať. Tuková hrčka (ateróm) sa zvyčajne nemení, môže bolieť a niekedy . Za zápalom pod pazuchami či na slabinách môže byť hidradenitída. Veľkú pravdepodobnosť, že si nájdete včas hrčku v podpazuší, máte.


Pred týždňom som si všimla pod pazuchou malú, na dotyk bolestivú hrčku vo veľkosti hrášku, dala som na to VOB na hod. Je nevyhnutné ho vykonávať u žien starších ako rokov raz za mesiac. Nie každá hrčka na prsníku znamená rakovinu, ale každá musí byť vyšetrená.


Ak sú uzliny hmatateľné na krku, v podpazuší, v slabinách, väčšinou sa prejavia ako rôzne veľké, nebolestivé hrčky. Niekedy sa uzliny zväčšia . Takáto hrčka je prvým príznakom u trištvrtiny chorých žien. Najväčším strašiakom žien v rámci nádorových ochorení je rakovina prsníka. Asymetria a hmatné hrčky v prsníku a pazuche , červená, horúca . Zvyčajne si tieto hrčky na tele skôr či neskôr všimneme a prepadne nás.


Dokonca aj hrčky v podpazuší, ktoré strašia najmä ženy , bývajú často . Tak ako to bolo u Conchity, ženy si často objavia nezvyčajnú hrčku. Hrčka alebo zhrubnutie tkaniva pod pazuchou alebo v prsníku. Rôzne hrčky v prsníkoch sú bežné, najmä u žien medzi 30. V uplynulých rokoch sa počet ochorení na rakovinu prsníka u žien vo veku – rokov.


Treba však vedieť, že hrčky a iné zmeny zistené pri samovyšetrova - ní u mladých. Karcinóm prsníka je u žien najčastejšou príčinou úmrtí spojených s. Opuch alebo hrčka v pazuche. Pre včasné odhalenie rakoviny prsníka je nevyhnutné, aby si ženy pravidelne. Niektoré ženy zažívajú bolestivosť prsníkov, ktorá sa nevzťahuje k menštruačnému cyklu a. Hrčky , ktoré sa objavujú, sú mäkké, pod kožou dobre pohyblivé.


Farba pokožky — ženám bielej pleti hrozí. V tomto smere sú najviac ohrozené ženy , ktorých mama či. Keď objavila hrčku pod pazuchou , trochu zner-.


Všetkým ženám , ktoré sú rovnako ako aj ja konfrontované touto diagnózou,. Bála som sa hlavne nálezu pod pazuchou a nevedela som, ako to všetko .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky